Realizacje Filmów Reklamowych
Film reklamowy lub spot reklamowy to krótki (15,30,45 sekund) film o jasnym i mocnym przekazie. W czasie trwania ma za zadanie promować markę lub przekonywać klientów do zakupu produktu lub usługi. Wzbogacane są często zaawansowanymi animacjami, a ich rejestracja to prawdziwy plan filmowy. W swojej kreatywnej i nowoczesnej formie budują określony wizerunek o produkcie lub marce.
Jest to jedna z najbardziej efektywnych form reklamy. W krótkim czasie jego trwania staramy się zaciekawić widza i wzbudzić w nim określone emocje, które będą skutkowały określonymi działaniami z jego strony.
Jak opisać i sprecyzować w paru zdaniach takie realizacje?
Media
Spot reklamowy powinien zostać przygotowany z myślą o emisji w określonych mediach. Dzięki dokładnemu sprecyzowaniu możemy dostosować jakość spotu, wielkość elementów do konkretnych mediów.
Krótki film reklamowy wyświetlany w przerwach między programami telewizyjnymi albo w ich trakcie nazywany jest reklamą telewizyjną i poprzedzany jest zawsze planszami o nazwie Reklama. Bardzo często telewizyjna wersja ma również swoje rozszerzone i dłuższe wersje w Internecie i wykorzystywana jest do prowadzenia szerzej zakrojonych kampanii reklamowych.
Długość Emisji
Spoty reklamowe mogą być emitowane tylko przez jakiś czas np. w trakcie kampanii reklamowej, gdzie po jej zakończeniu tracą swoją ważność np. poprzez zmianę wyglądu produktu lub kończącej się promocji. Spoty emitowane przez dłuży okres to spoty wizerunkowe.